5% DODATNI POPUST na sve proizvode + BESPLATNA DOSTAVA! Samo DANAS, 8.12.2016., od 17h do 10h ujutro.   Provjerite ponudu >>

Jamstvo

1)  Za jezgru madraca robne marke Vitapur-Hitex proizvođač daje 2-godišnje jamstvo i 1-godišnje jamstvo na navlaku VITAPUR-HITEX. Odgovarajuća podnica utječe na dulji vijek trajanja madraca, tako da u slučaju da koristite odgovarajuću podnicu, pružamo dodatnih 8 godina jamstva na jezgru madraca (10-godišnje produženo jamstvo). Odgovarajuće podnice moraju imati najmanje 24 fleksibilne letvice (kod duljine 200 cm).

2) Za podnicu Idila, robne marke Vitapur-Hitex, proizvođač pruža 1 godinu jamstva.

3) Za podnice Hitoflex i Regular lux vrijedi 5 godina jamstva, za električne podnice na motor 1 godinu i 5 godina na drveni dio.

4) Za svilene pokrivače robne marke Vitapur-Hitex proizvođač pruža 5 godina jamstva.

5) Za ostale pokrivače iz programa robne marke Vitapur-Hitex proizvođač pruža 1 godinu jamstva.

6) Za jastuke robne marke Vitapur-Hitex proizvođač pruža 1 godinu jamstva.

7) Za nadmadrace robne marke Vitapur-Hitex proizvođač pruža 1 godinu jamstva.

8) Za posteljinu robne marke Vitapur-Hitex proizvođač pruža 1 godinu jamstva.

9) Za jezgru vodenih kreveta proizvođač pruža 10-godišnje jamstvo na hidroizolaciju. Karbonski analogni grijač – 5 godišnje jamstvo za grijače vodenih kreveta  VITAPUR.

10) Jamstvo za posude linije 3PLY je 20 godina (osim dodataka, poklopaca i ručki).

11) Jamstveni rok za posude linije TERRA ROSSA je 20 godina (osim dodataka, poklopaca i ručki).

12) Jamstvo za ekspres lonac Thermoflow je 5 godina.

13) Jamstvo za posude linije Pour&Cook je 7 godina.

14) Proizvođač jamči kvalitetu proizvoda u jamstvenom roku. Ako se pridržavate uputa i slijedite sva upozorenja, proizvođač jamči da će proizvod služiti svojoj svrsi.

15) Proizvođač jamči da će tijekom jamstvenog roka o svom trošku ispraviti eventualne nedostatke i oštećenja na proizvodu.

16) U slučaju tvorničke greške, popraviti ćemo nedostatke ili zamijeniti proizvod. Rok za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku je 45 dana od dana primitka prigovora/reklamacije.

17) Ovo jamstvo ne isključuje prava kupca, koje proizlaze iz odgovornosti prodavača za greške na proizvodu.

18) Jamstvo vrijedi od dana dostave istog.

19) Jamstvo vrijedi samo na području Republike Hrvatske.

20) Reklamacija se mora podnijeti u pisanom obliku. Kupac kod podnošenja prigovora/reklamacije, mora  priložiti fotokopiju ili original računa i jamstveni list, izdan od strane prodavača.

21)  Zahtjev za 100% jamstvom kupac može zatražiti zajedno s računom kod prodavača u trgovini gdje mu je roba izdana.

 

Jamstvo ne vrijedi:

- u slučaju pogreške zbog nepravilnog rukovanja proizvodom (snaga, preopterećenje, promjena uzrokovanih od strane kupca)
- ukoliko kupac ne dostavi kopiju računa i odgovarajuću potvrdu o jamstvu.