Uvjeti poslovanja

Uvjeti poslovanja definiraju kupnju u Internet trgovini www.vitapur.hr. Uvjetima poslovanja olakšat ćemo vam kupnju i povećati zadovoljstvo prilikom upotrebe proizvoda. Ukoliko s naručenim proizvodima niste zadovoljni ili vam ne odgovaraju, možete ih vratiti u roku od 14 dana u originalnoj ambalaži uz priloženi račun. Prodavatelj je Vitapur d.o.o., Radnička cesta 39, 10000 Zagreb, OIB: 44546541376, HR0323600001102158742

PROCES NARUČIVANJA 

  1. Izbor proizvoda i stavljanje u košaricu za kupovinu

Pregledajte bogatu ponudu i pronađete proizvod koji želite kupiti. Klikom na polje "Klikni i saznaj više" kako biste otišli na detaljniji opis proizvoda. Na tom pregledu proizvoda imate mogućnost izbora željene dimenzije ili boje (koje su dostupne) i količine, zatim dodate proizvod u košaricu za kupovinu klikom na polje "Dodaj u košaricu". Kada kliknete na ovo polje, proizvod ste stavili u svoju košaricu. U gornjem desnom uglu vidjet ćete prozor sa vašom narudžbom (provjerite da li ste u košaricu stavili sve željene proizvode). Kada završite s odabirom proizvoda, kliknite u košarici na polje »Pregledaj košaricu«.

  1. Pregled naručenih proizvoda

U ovom koraku će vam se prikazati naručeni proizvodi, u željenim dimenzijama, količinom i cijenom (cijena proizvoda uključuje PDV 25%). Ukoliko želite, jednostavno možete maknuti proizvod iz košarice (klikom na 'uklonite') ili korigirate željenu količinu u padajućem meniju količina. Ukoliko imate neki kod za popust, u ovom koraku, u polje "Promo kod" upišete svoj kod i potvrdite ga klikom na polje 'Aktiviraj' (popusti se ne zbrajaju). Kupovinu nastavljate tako što kliknete na polje »Nastavite na upis podataka za dostavu«.

  1. Upis podataka i izbor načina dostave proizvoda

Na ovom koraku upišite osobne podatke o platitelju (kupcu), u za to predviđena polja. Na to ime i adresu ćemo vam poslati naručene proizvode. Vitapur vam u ovom koraku nudi mogućnost da za dostavu upišete i neku drugu adresu, koja je drugačija od adrese kupca. Ovu pogodnost možete iskoristiti ukoliko želite dostavu na neku drugu adresu (na posao, u vikendicu...) ili jednostavno nekome želite poslati poklon. Kliknete »Želim dodati drugu adresu dostave» i zatim upišete podatke. Naručene proizvode dostavlja GLS* kurirska služba (upravo iz tog razloga je automatski označeno: GLS dostava na dom - ovdje su upisani podaci o iznosu dostave s uključenim PDV-om 25%). Nastavljate tako što kliknete na polje »Nastavite na način plaćanja«.

*Na područja na koja GLS kurirska služba ne vrši dostavu, proizvode dostavljamo pute Hrvatske pošte.

Ovdje vam se nudi izbor plaćanja: plaćanje putem kreditne kartice/pouzećem/po predračunu (ponudi). Narudžbu završavate klikom na polje »Pošalji narudžbu«.

PLAĆANJE

Opcija plaćanja:

  • Plaćanje pouzećem
  • Plaćanje po ponudi/predračunu - Internet bankarstvo
  • Plaćanje kreditnim karticama (na rate/jednokratno)

a) Ukoliko odaberete način plaćanja pouzećem, proizvode plaćate isključivo gotovinom, pri preuzimanju na kućnoj adresi ili onoj koju ste naznačili prilikom dostave naručenih proizvoda. Prilikom plaćanja Pouzećem  kurirska služba GLS ne naplaćuje dodatne manipulativne troškove*** za preuzimanje paketa.

***Za proizvode koji se plaćaju pouzećem (cijeli iznos odjednom pri preuzimanju paketa) Hrvatska pošta d.d. naplaćuje manipulativne troškove prema svom Cjeniku. Ovaj trošak nije naveden u vašoj košarici i ni na koji način nije naplaćen od strane Vitapur d.o.o.; naplaćuje ga Hrvatska pošta d.d. za svoje usluge prema svom Cjeniku. U slučaju da kupac nije na dostavnoj adresi u trenutku dostave, dostavljač ostavlja obavijest o pošiljci.

b) Plaćanje po predračunu/ponudi - Internet bankarstvom
Nakon zaprimljene narudžbe kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju email adresu primiti ćete ponudu sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Uplatu možete izvršiti korištenjem internet bankarstva uz IBAN.

c) Plaćanje kreditnim karticama
Tvrtka Vitapur d.o.o. koristi WSPay sustav naplate kreditnih kartica.
Unos i prijenos osobnih podataka i podataka o broju kreditne kartice zaštićen je SSL protokolom 256-bitne enkripcije koju osigurava WSpay™ sustav za on line autorizaciju kreditnih kartica. Autorizacija i naplata kreditnih kartica radi se korištenjem sustava WSpay™ za autorizaciju i naplatu kartica u realnom vremenu.

CIJENE

Cijena proizvoda, vrijednost PDV-a i poštarina prikazani su u košarici prije nego što dovršite narudžbu. Sve informacije o vašoj internetskoj narudžbi bit će obaviještene na vašu email adresu koju ste naveli u košarici prilikom unosa vaših podataka. Ako ne primite ovu poruku na svoj email, možda ste unijeli pogrešnu email adresu. U tom slučaju kontaktirajte nas na [email protected] . Kupoprodajni ugovor sklapa se između kupca i prodavatelja, kada kupac izvrši kupnju u Internet trgovini www.vitapur.hr i elektroničkim putem primi potvrdu o zaprimanju narudžbe na e-mail adresu koju je naveo u narudžbi. Akcijske cijene vrijede isključivo u trenutku narudžbe i mogu se promijeniti bez prethodne najave.

DOSTAVA

Proizvode, koje ste naručili u Vitapur Web Shopu, dostavlja:


1. GLS

Prilikom isporuke paketa fizičkim osobama kroz uslugu fleksibilne dostave primatelja informiramo sms e-mail obavijestima o dolasku paketa na dan izrade naljepnice te na dan dostave sa točnim vremenskim intervalom i telefonskim kontaktima kurira kako bi se primatelj u slučaju potrebe/promjene termina mogao čuti direktno sa njim.

Primatelj također uz 3 pokušaja dostave koji su u cijeni/usluzi dobiva i 5 mogućnosti isporuke paketa:

-isporuka u drugom terminu
-isporuka na drugoj adresi
-ovlaštenje da se paket preda drugoj osobi
-odbijanje isporuke
-isporuka u PaketSHOP poslovnicu

Troškovi dostave vidljivi su u košarici prije nego što zaključite narudžbu. Uz cijenu proizvoda u koju je uključen PDV, istaknuti su troškovi dostave koji se sastoje od troškova poštarine za svaki proizvod (koja ovisi o visini iznosa narudžbe). Troškovi dostave za narudžbe veće od 89,90 € (677,35 kn) su besplatni.
*Troškovi dostave i pakiranja za sve madrace i podnice besplatni su za iznos narudžbe iznad 89,90 € (677,35 kn), osim ako nije drugačije navedeno (kratke akcije i pogodnosti, besplatna dostava za sve narudžbe). Naručene proizvode dostavljamo u roku od 3 do 5 radnih dana, nakon zaprimljene uplate, ako nije drugačije navedeno. O svim dodatnim promjenama i eventualnim rokovima biti ćete naknadno obaviješteni.

Dostava na otoke:

GLS vrši dostavu na sve veće otoke i otoke povezane cestom bez bilo kakve dodatne naknade. U nastavku donosimo listu otoka na koje se vrši dostava:

*Pojedine proizvode od lateksa i podnice tj. proizvode koji se izrađuju prema narudžbi dostavljamo putem naše osobne dostave. O vremenu termina dostave biti ćete naknadno obaviješteni nakon izvršene narudžbe i prema dogovoru.

2. Hrvatska pošta 

Proizvodi se dostavljaju na adresu koju ste naveli prilikom kupnje (obratite pažnju da prilikom kupnje možete definirati adresu isporuke različitu od adrese platitelja). Troškovi dostave obračunavaju se prema važećem cjeniku Hrvatske pošte. Dostavu izvan Hrvatske ćemo po dogovoru s kupcem obračunati posebno.

Troškovi dostave za narudžbe veće od 89,90 € (677,35 kn) su besplatni.* Pri kupovini manjoj od 89,90 € (677,35 kn), obračunava se trošak pakiranja i dostave prema važećem cjeniku Hrvatske pošte.
*Troškovi dostave i pakiranja za sve madrace i podnice besplatni su za iznos narudžbe iznad 89,90 € (677,35 kn) osim ako nije drugačije navedeno (kratke akcije i pogodnosti, besplatna dostava za sve narudžbe). Naručene proizvode možete očekivati unutar 3-5 radnih dana nakon zaprimljene uplate, osim ako nije drugačije navedeno (povećani broj narudžbi, proizvodi nisu na zalihi i sl.)
*Za pojedine proizvode od lateksa i podnice vršimo osobnu dostavu. O vremenu termina dostave kupac će biti naknadno obaviješten nakon izvršene narudžbe i prema dogovoru.

Trošak poštarine obračunava se na temelju težine naručenih proizvoda. Trošak poštarine vidljiv je u pregledu košarice nakon što ubacite željeni proizvod u košaricu.

* DOSTAVA NA OTOKE
Madraci koji se izrađuju od lateksa i pojedine podnice dostavljaju se u najbližu Vitapur trgovinu. Kupac može proizvod preuzeti osobno u trgovini ili putem osobno organiziranog prijevoza i vlastitom trošku. Dostava na otoke povezane mostom; poluotoke - vršimo dostavu.

Više o dostavi i uvjetima dostave pročitajte na https://www.vitapur.hr/dostava.

NEDOSTACI PROIZVODA

Kada proizvod ima stvarni nedostatak?

  • Ako proizvod nema svojstva potrebna za normalnu upotrebu,
  • Ako proizvod nema svojstva potrebna za posebnu upotrebu, zbog koje ga kupac kupuje, a prodavatelju bi morala biti poznata.
  • Ako proizvod nema svojstva i odlike, koja su bila dogovorena ili propisana.
  • Ako je prodavatelj isporučio proizvod, koji je odgovara uzorkom ili modelom, osim ako je uzorak ili model prikazan samo radi obavijesti.

Provjera ispravnost proizvoda

Ispravnost proizvoda provjerava se s drugim, besprijekornim proizvodom iste vrste, istodobno s izjavama proizvođača ili ispisom na samom proizvodu.

ODGOVORNOST ZA STVARNE NEDOSTATKE PROIZVODA i REKLAMACIJA

Prodavatelj mora kupcu isporučiti proizvode u skladu s kupnjom (ugovorom) i odgovara za stvarne nedostatke sukladno Zakonu o zakonu potrošača.
U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke (npr. oštećenje ambalaže prilikom dostave), kupac nije dužan isporučeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak od strane Hrvatske Pošte, te ne snosi troškove dostave proizvoda. Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane kupca nisu imali vidljivi nedostatak. U slučaju ako proizvod ima skriveni nedostatak (npr. odlomljen dio proizvoda, ogreban proizvod uslijed transporta) što kupac utvrdi tek pri otvaranju proizvoda bez korištenja, montaže odnosno stavljanja proizvoda u funkciju – kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca ili na zamjenu.

Jamstvo i tehničke upute i upute za upotrebu nalaze se priložene uz proizvod, u smislu čl. 42. st 6 Zakona o zaštiti potrošača Vitapur d.o.o. smatra da je kupac time na jasan način unaprijed obaviješten o podacima vezanim uz proizvod kao i postojanju usluga koje se nude nakon prodaje. Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ( NN br. 41/14., 110/15., 14/19. ) na odnose između potrošača i trgovca u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu se primjenjuju odredbe Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15) o odgovornosti za materijalne nedostatke. Potrošač je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka bez odgađanja, a najkasnije u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak. Kao prodavatelj odgovaramo za materijalne nedostatke stvari koje su imali u trenutku prijelaza rizika na kupca kao i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Za materijalni nedostatak proizvoda, nakon dvije godine od prodaje ne odgovaramo.

Kupac, koji je pravovremeno obavijestio o nedostatku ili reklamaciji proizvoda, ima pravo od prodavatelja zahtijevati da:

  • Ukloni nedostatak na proizvodu ili
  • Vrati dio iznosa ili
  • Proizvod s nedostatkom zamijeni ispravnim proizvodom ili
  • Vrati cijeli iznos.

Adresa za povrat madraca i nadmadraca: Trgovina Vitapur, Westgate Shopping City, Zaprešićka 2, Jablanovec, 10290 Zaprešić.

Trošak slanja snosi pošiljatelj, osim ako nije drugačije dogovoreno. Pošiljke s otkupninom ne prihvaćamo. Zamjenu ili povrat proizvoda možete najbrže i potpuno BESPLATNO obaviti u najbližoj trgovini Vitapur u Hrvatskoj. Molimo da nas prije povrata robe/proizvoda obavijestite elektroničkim putem: [email protected].

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine br.41/14) obavještavamo potrošače da nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu iskazati prigovorom u pisanoj formi pri čemu ćemo pisano potvrditi primitak istog. Prigovor možete poslati putem pošte ili emaila: Vitapur d.o.o., Radnička cesta 39, 10000 Zagreb, Hrvatska / [email protected]. U pisanom obliku odgovoriti ćemo u roku 15 dana od dana zaprimanja prigovora.

Obrazac za prigovor možete pronaći OVDJE.

TRAJANJE UGOVORA

Ugovor koji potrošač zaključi za kupoprodaju proizvoda je jednokratan ugovor koji je konzumiran isporukom robe od strane trgovca te izvršenim plaćanjem od strane potrošača, a u slučaju da ne bude raskinut.

JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na našoj Internet stranici možete ispuniti i poslati nam na email [email protected]
Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo na vašu email adresu.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora možete pronaći OVDJE.

UPUTE ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

1. Računanje roka za jednostrani raskid ugovora

Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti sve potrebne podatke, a možete koristiti i priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora. Obrazac za jednostrani raskid ugovora OVDJE.

Obavijest o raskidu ugovora/kupnje predložite na obrascu i ispunjeni pošaljite na adresu VITAPUR d.o.o., Radnička cesta 39, 10 000 Zagreb ili putem email pošte na [email protected].

Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je vama ili trećoj osobi koju ste vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.

2. Povrat uplaćenog iznosa

Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što zaprimimo proizvode koje vraćate. Kod raskida ugovora gdje je bio iskorišten kod za popust ili promotivni kod, ta se sredstva računaju kao popust i korisniku se neće vratiti. Korisniku se vraća samo iznos naplaćenih proizvoda koje korisnik želi vratiti. Povrat novca bit će izvršen na dostavljeni račun kupca (IBAN broj).

3. Povrat proizvoda

Ako je potrošač primio robu/proizvod i odstupio od ugovora, mora proizvod vratiti prodavatelju najkasnije u roku od 14 dana nakon obavijesti. Računa se da potrošač pravovremeno vrati proizvod, ako je poslan prije isteka roka za povrat od 14 dana.
Robu ste dužni vratiti s pripadajućom dokumentacijom i računom. Primljenu robu morate nam vratiti neoštećenu i u neizmijenjenoj količini unutar 14 dana nakon što ste nas obavijestili o odustajanju od ugovora. Robu nam morate vratiti u istom stanju u kakvom je bila u trenutku kad vam je isporučena, i to na adresu:

Adresa za povrat madraca i nadmadraca:

Trgovina Vitapur
Westgate Shopping City, Zaprešićka 2, Jablanovec, 10290 Zaprešić.

4. Troškovi povrata proizvoda

Izravne troškove povrata robe snosi kupac.

5. Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe

Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Primljeni proizvodi moraju se vratiti neoštećeni i nepromijenjeni osim ako je proizvod uništen, neispravan, izgubljen ili se smanji njegova količina bez krivnje kupca.

Potrošač, sukladno odredbama čl. 79. Zakona o zaštiti potrošača nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:

  • ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričiti prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena.
  • predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora.
  • predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču.
  • predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe.
  • predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave.
  • predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima.
  • predmet ugovora isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja trgovca.
  • potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je potrošač izrijekom zahtijevao, trgovac pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom.
  • predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke.
  • predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije
  • ugovor sklopljen na javnoj dražbi.
  • predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju, pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge isporuke hrane i pića ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju.
  • predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.

NEPRIHVAĆANJE NARUČENE POŠILJKE

Kada potrošač preda narudžbu, narudžba se obrađuje i potvrđuje te šalje u centralno skladište na pakiranje. Nakon što se vaša narudžba otpremi i preda kurirskoj službi, biti ćete obaviješteni putem e-mail adrese, koju upišete prilikom narudžbe i SMS/Viber poruke. Kuri će vas kontaktirati za točan termin dostave i isporuke. Više o uvjetima dostave pročitajte ovdje. Ukoliko ne prihvatite pošiljku, ista se šalje natrag u centralno skladište, čime nastaju dodatni troškovi za tvrtku. Neprihvaćanje i nepreuzimanje pošiljke ne smatra se odustajanjem od ugovora jer je isti i dalje valjano sklopljen. Ukoliko potrošač dva puta ne preuzme pošiljku (2x), prilikom sljedeće narudžbe ima mogućnost plaćanja samo putem predračuna (Internet bankarstvom) ili kreditnom karticom. Na žalost, plaćanje POUZEĆEM više nije moguće.

RJEŠAVANJE SPOROVA

Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova:

U slučaju spora, sukladno Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova ( NN br. 121/16), predlažemo alternativno rješavanje spora pred jednim od tijela određenih za alternativno rješavanje potrošačkih sporova koji djeluju u Republici Hrvatskoj, npr:

  • Centrom za mirenje pri Hrvatskoj udruzi za mirenje, Zagreb, Teslina 1/I, [email protected]
  • Profi Test d.o.o, Centrom za mirenje, Medijator, Bjelovar, Petra Hektorovića 2, [email protected]
  • Sudom časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagreb, Rooseveltov trg 2., [email protected]
  • Centrom za mirenje pri Hrvatskoj udruzi poslodavaca, Zagreb, Radnička cesta 52/1, [email protected].
  • Centar za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagreb, Rooseveltov trg 2

Online rješavanje sporova

Rješavanje sporova nastalih kupnjom putem interneta moguće je i preko ovlaštenog tijela Europske komisije za rješavanje sporova (ODR – online dispute resolution).
To znači da problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU. Sve eventualno nastale sporove nastojat ćemo riješiti mirnim putem i dogovorom, a u slučaju spora nadležan je sud u Zagrebu.